Servei
Certificat Digital
Servei de tramitació del certificat digital per a entitats i socis dels ateneus.
Serveis que s’ofereixen
Assessorament
Servei gratuït d’assessorament personalitzat. Pot ser presencial, telefònic o per internet.
Què és el certificat digital?
És una certificació electrònica oficial per a persones físiques i per a representants de persones jurídiques, que vincula unes dades de verificació de signatura i en confirma la identitat electrònicament. Per tant, permet garantir la identitat d’un subjecte i la seva representativitat. En aquest sentit, permet realitzar tràmits en línia amb plenes garanties jurídiques i signar els documents electrònics amb la mateixa validesa legal que la signatura manuscrita.
Quins tràmits s’hi poden realitzar?
Permet realitzar qualsevol tràmit amb qualsevol administració pública, ja sigui d’àmbit local, autonòmic o estatal. Per exemple, es poden realitzar tràmits amb Hisenda, amb la Seguretat Social o presentar sol·licituds de subvencions.
Tramitació del certificat digital d’una persona jurídica
Servei amb cost per demanar el certificat digital d’una persona jurídica (entitats).
Qui pot demanar el certificat digital d’una persona jurídica?
Les entitats, com a persones jurídiques, poden demanar el certificat digital a través del seu representant legal, que és el president/a de l’associació. Si hi ha canvi de president/a, caldrà demanar un nou certificat.
Què necessitem per tramitar-vos el certificat digital de la vostra entitat?
- Targeta del CIF de l’entitat.
- Identificació presencial, amb DNI original del president/a de l’entitat.
- Correu electrònic i telèfon de contacte.
Quina validesa té aquest certificat?
Es pot demanar per un període d’1, 2 o 3 anys.
Quin cost té aquest servei?
Certificat amb 1 any de validesa: 80,00 € + IVA + taxa 11,50 € = 108,30 €
Certificat amb 2 anys de validesa: 100,00 € + IVA + taxa 11,50 € = 132,50 €
Certificat amb 3 anys de validesa: 120,00 € + IVA + taxa 11,50 € = 156,70 €
Tramitació del certificat digital d’una persona física
Servei amb cost per demanar el certificat digital d’una persona física.
Qui pot demanar el certificat digital d’una persona física?
Persones físiques a tall individual. Nosaltres oferim el servei a tots aquells socis i sòcies d’una entitat federada.
Què necessitem per tramitar-vos el certificat digital de la vostra entitat?
- Identificació presencial, amb DNI original del sol·licitant.
- Correu electrònic i telèfon de contacte.
Quina validesa té aquest certificat?
Es pot demanar per un període d’1, 2 o 3 anys.
Quin cost té aquest servei?
Certificat amb 1 any de validesa: 60,00 € + IVA = 72,60 €
Certificat amb 2 anys de validesa: 70,00 € + IVA = 84,70 €
Certificat amb 3 anys de validesa: 80,00 € + IVA = 96,80 €
Qui dóna el servei?
Gestió FASS
Assessoria comptable, fiscal i laboral especialitzada en entitats sense finalitat lucrativa.
Preus especials per a les entitats federades.