Servei
Gestió i subministraments
Servei que ofereix material i eines per gestionar la vostra entitat i estalviar en els subministraments.
Serveis que s’ofereixen
Treballs de Benefici de la comunitat (TBC) – acord amb departament de Justícia
Servei gratüit Possibilitat d’incorporar persones, provinents del Departament de Justícia, que tenen causes penals pendents i que han de complir treballs en benefici de la comunitat per un període de temps concret. La Federació d’Ateneus de Catalunya té un conveni amb el Departament de Justícia per proporcionar activitats adequades per a l’execució de la mesura de prestacions en benefici de la comunitat i la pena de treballs en benefici de la comunitat.
Carnets de soci
Servei amb cost Elaboració dels carnets de socis de les entitats, personalitzats amb el logo de la FAC. El nou servei d’impressió de carnets permet tenir un disseny personalitzat. El carnet és de plàstic dur, pot tenir banda magnètica o codi de barres, i s’imprimeix a quatre tintes, per davant i per darrera. Des de la Federació d’Ateneus us farem un pressupost per a carnets de soci per a la vostra entitat, amb preus especials per a totes les entitats federades. Les comandes han de ser de mínim 300 carnets.
PROTEGIM: L'alarma catalana
Servei amb cost Protegim és dedica a la comercialització i instal·lació de sistemes de seguretat, oferint la millor tecnologia de seguretat d’Europa, al servei dels catalans.
Protegim us ofereix:
- Servei proper, que garanteix la satisfacció del client tant en la instal·lació com en la postvenda.
- Equips de màxim qualitat, amb instal·lacions inalàmbriques i de senzilla instal·lació.
- Alarma connectada a les centrals receptores de Catalunya, protegint les propietats les 24h, amb avís a policia, bombers o emergències en cas necessari.
- Servei tant per a particulars com per a empreses.
- Servei econòmic amb model de lloguer d’equips i sense permanència.
- Compromís amb la llengua: Ofereixen una experiència d’alarma 100% en català.
- Compromís amb el territori: Instal·len l’alarma a tots els indrets i comarques del país, la seu social i l’activitat empresarial és desenvolupen únicament a Catalunya i donen feina a més de 200 persones.
Com a entitats membres de la FAC, Protegim us ofereix un descompte del 17,14% de la quota en l’alarma per la vostra entitat i un 10% de descompte de la quota d’alarmes contractades pels socis de les entitats.
Consulteu l’enllaç per més informació.
Si teniu qualsevol dubte contacteu amb Mar Colombo: mcolombo@ispgrup.cat
PARLEM TELECOM
Operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, internet, fix i televisió, tant a Particulars com a Empreses. L’objectiu de Parlem és crear el primer gran grup de telecomunicacions d’origen català.
Ofereix accés a Internet a 3,5 milions de llars i negocis de Catalunya. Parlem ofereix cobertura de mòbil arreu de l’estat i de roaming arreu del món, i també accessos de fibra i ADSL.
A Parlem, el més important és el servei al client: un servei de proximitat, en la seva llengua, amb la màxima cobertura, paquets flexibles i bon preu. Parlem ofereix preus especials als federats:
- ACONSEGUEIX UN 10% DE DESCOMPTE EN LES NOSTRES TARIFES DE MÒBIL I DE FIBRA + MÒBIL
Consulteu l’enllaç per més informació.
Electra Caldense
Servei amb cost Electra Caldense ofereix a les entitats federades un servei personalitzat de diferents tipus de subministraments energètics.
Ofereixen:
- Comercialització energia elèctrica.
- Comercialització de gas natural.
- Instal·lació de plaques fotovoltaiques ( Instal·lació de plaques de producció fotovoltaica o Contractació de la gestió de la comunitat).
Electra Caldense Energia SA és l’empresa comercialitzadora d’electricitat del Grup Electra, i també factura subministrament de gas. Els seus clients són tant d’àmbit domèstic com no domèstic i sector públic.
Per informació i consultes:
Per qualsevol dubte o sol·licitud contacteu amb: alozano@electracaldense.com
Quan us poseu en contacte amb l’empresa cal que indiqueu que sou un ateneu federata a la Federació d’Ateneus de Catalunya i posar en copia a ateneus@ateneus.cat
Material COVID
Servei amb cost A la FAC podeu comprar material per poder combatre el Coronavirus a les vostres entitats.
GEL HIDROALCOHÒLIC
Gel de mans, higienitzant i antibactèries.
Preus:
- Garrafa 5L: 14 € (IVA inclòs)
- Dosificadors 500 ml: 3,60 € (IVA inclòs)
DESINFECTANT VIRUCIDA – BACTERICIDA
Producte per desinfectar superfícies i teixits.
Útil per a butaques, cadires, manetes de portes, taules i tota mena de superfícies
Preus:
- Pulveritzador 1 litre: 4,00 € (IVA inclòs)
- Garrafa 5L: 22,50 € (IVA inclòs)
Cal afegir les despeses d’enviament. El lliurament es podrà fer segons existències.
Qui dóna el servei?
