PLÀSTIC: GENIAL O PERVERS?
Durada: 01:00
L’exposició Plàstic. Genial o pervers? ens convida a reflexionar sobre el fi equilibri entre l’ús i l’abús del plàstic a partir de les arts visuals. Una mostra que explora la història del plàstic i ens aporta diverses mirades sobre aquest material i l’ús que en fem avui.
El plàstic ha transformat la nostra vida amb la seva resistència, lleugeresa i versatilitat. Però precisament aquestes virtuts l’han convertit en un greu problema mediambiental que afecta la salut del planeta i de les persones. L’exposició, comissariada per Núria Vila i produïda pel Museu Terra, explora aquest dilema a través de quatre àmbits i obres d’artistes com Aleksey Kondratyev, Ester Partegàs, Mandy Barker, Octavi Serra i molts més.
Informació per Ateneus
VISITES GRUPALS: Des del Museu Terra ofereixen als ateneus l'opció de programar una visita grupal a un preu especial pels ateneus. Organitzeu una sortida amb els vostres socis i contacteu amb sala.bcn@museuterra.cat / 932090948
LLOC I HORARIS: Sala Barcelona del Museu Terra (C/ Pere IV, 141, 08018), de dimarts a divendres d’11 a 14h i de 16 a 19h / Dissabte de 10 a 14h
PREU ESPECIAL PELS ATENEUS: 20€ per grup de màxim 25 persones (20% de descompte del preu original)
Encara no hi ha valoracions.